Zasady bezpieczeństwa

  1. BALTIVIA Sea Resort ****
  2. Zasady bezpieczeństwa

Zasady Bezpieczeństwa w BALTIVIA Sea Resort **** w sytuacji zagrożenia epidemicznego

 

Drodzy Goście,

zależy nam na bezpieczeństwie i komforcie Państwa wypoczynku, dlatego aby dostosować się do obecnej rzeczywistości opracowaliśmy szereg zasad i wdrożone zostały procedury stworzone w oparciu o wytyczne Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

I. Zgłoszenie pobytu (meldowanie w recepcji) i pobyt

a) BALTIVIA Sea Resort **** przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, temperatura ciała powyżej 37,9 stopni Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną wpuszczone na teren obiektu.
b) Przy wejściu do obiektu wszystkie osoby podlegają obowiązkowi poddania się pomiarowi temperatury (termometr bezdotykowy) oraz mają obowiązek zdezynfekowania rąk – dozownik z odpowiednim środkiem znajduje się przy wejściu głównym do obiektu.
c) Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden obsługiwany Gość lub Goście zakwaterowani w tym samym pokoju.
d) Blaty, terminale płatnicze i karty pokojowe są po każdym Gościu dezynfekowane.
e) Wejście do obiektu jest otwarte bez ograniczeń w godz. 6.00-22.00. W godzinach nocnych prosimy użyć dzwonka
umieszczonego przed wejściem na poziomie - 1 i poziomie - 2 w celu przywołania obsługi.
f) Wózki bagażowe pozostające do dyspozycji Gości są regularnie dezynfekowane.
g) Przebywanie w pokojach osób niezakwaterowanych w obiekcie jest niedozwolone (brak możliwości odwiedzin przez osoby z zewnątrz).
h) Zalecamy kontakt telefoniczny z pokoju z obsługą obiektu. Lista numerów wewnętrznych znajduje się na etui karty pokojowej.
i) W przypadku pojawienia się niepokojących objawów zdrowotnych podczas pobytu, Gość jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym recepcję.
j) BALTIVIA Sea Resort **** zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie obiektu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem decyzji służb sanitarno-epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione przez BALTIVIA Sea Resort **** i wykluczające jego odpowiedzialność za ewentualne poniesione szkody. W takiej sytuacji BALTIVIA Sea Resort **** dokona zwrotu zadatku lub opłaty za niewykorzystaną część pobytu.

II. Pokój

a) Pokoje dokładnie wietrzymy i sprzątamy z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji (m.in. meble, klamki, uchwyty, piloty do telewizora, telefony, czajniki). Personel pracuje w rękawiczkach i maseczkach.
b) Narzuty na łóżka zostały usunięte.
c) Wkłady kołder i poduszek po każdym wyjeździe są dezynfekowane specjalistycznymi środkami. Pościel i ręczniki są prane w wysokiej temperaturze z odpowiednimi detergentami, a także ozonowane. Umożliwiamy również przyjazd z własną pościelą. Prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie przed przyjazdem.
d) Zakazuje się używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych. Zaleca się przyjazd z własnymi.
e) Podczas pobytu pokoje sprzątane są wyłącznie na życzenie Gości. Prosimy poinformować nas poprzez wywieszenie na klamce informacji „Proszę posprzątać”.

III. Części wspólne

a) Osoby przebywające w częściach wspólnych są zobowiązane do noszenia maseczek, stosownie do wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
b) Windą należy jeździć pojedynczo lub w gronie osób zakwaterowanych w jednym pokoju.
c) Wszelkie ogólnodostępne blaty, klamki, poręcze, przyciski wind, toalety etc. podlegają regularnej dezynfekcji.
d) Dozowniki w toaletach ogólnodostępnych wypełnione są mydłem antybakteryjnym.
e) Przy wejściu do obiektu, w holu głównym, przy windach na każdym piętrze, przy ogólnodostępnych toaletach znajdują się dozowniki ze środkiem dezynfekującym do rąk, który nie wymaga spłukiwania.
f) Leżaki dostępne na tarasie są dezynfekowane po każdym Gościu.
g) W recepcji dostępne są w sprzedaży maseczki.
h) Funkcjonuje wypożyczalnia rowerów, które są dezynfekowane po każdym Gościu.
 

IV. Gastronomia

a) Posiłki (śniadania, obiadokolacje, dania a ’la carte) są serwowane w sali restauracyjnej, bezpośrednio do wcześniej zarezerwowanego przez Gościa stolika. Liczba Gości przebywających jednocześnie w Restauracji Baltivia jest ściśle określona na podstawie obowiązujących w danym momencie przepisów prawa.
b) Kucharze i kelnerzy pracują w przyłbicach stosując wszystkie zasady HACCP i Sanepidu.
V. Pracownicy
a) Monitorujemy temperaturę ciała pracowników, dostawców i serwisantów wchodzących na teren obiektu. Osoby z jakimikolwiek objawami przeziębienia lub podwyższoną temperaturą ciała nie są dopuszczane do pracy.
b) Każdy pracownik wchodzący na teren obiektu ma obowiązek zdezynfekować ręce.
c) Personel wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej takie jak maseczki, przyłbice, rękawiczki oraz płyny do dezynfekcji i mydła antybakteryjne.
d) Wszelkie ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, windy, pomieszczenia socjalne podlegają regularnej dezynfekcji.

VI. Rozwiązania techniczne

a) Regularnie serwisujemy i dezynfekujemy urządzenia klimatyzacyjne oraz terminowo wymieniamy filtry.
b) Woda użytkowa jest w całości uzdatniana i poddawana filtracji. Na instalacji wody ciepłej zamontowany jest generator dwutlenku
chloru, który jest wysoce efektywny w zwalczaniu drobnoustrojów i ma długi czas utrzymywania się w instalacji.

Przedstawione w powyższym dokumencie zasady stanowią element Regulaminu BALTIVIA Sea Resort ****. Niestosowanie się do nich będzie traktowane jako narażenie bezpieczeństwa innych osób i może skutkować pozbawieniem możliwości kontynuowania pobytu Gościa w obiekcie.

mobile nav bg
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij